Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

HTML

Dannyblog

Sziasztok! Úgy érzem itt az ideje, hogy leírjam, mik történnek/tek velem az életem során. Amikor történik velem valami érdekes, vagy csak úgy unatkozom, akkor beszámolok róla, vagy csak válaszolgatok. Egy-egy régebbi történetemet is olvashatjátok majd itt. Welcome to my world, bitch!

Friss topikok

Linkblog

Porec, Horvátország 2009.09.04.-06.

2010.01.14. 16:56 | Danny Pilot | Szólj hozzá!

  Életem 22. évében nyílt először lehetőségem arra, hogy szemtől-szembe kerüljek a tengerrel. Nagy hatást tett rám, nem olyan mint a filmeken, ez hatalmas. Amikor odaértünk percekig csak farkasszemet néztünk a tengerrel...

  De ne ugorjunk ennyire előre. A történet ott kezdődik, hogy sógorom, Zoli évek óta jár maratoni úszásokra, én pedig évek óta elkísérem. Ezek többnyire magyarországi és szerbiai úszások. Ebben az évben viszont egy ismerős ajánlására a fejébe vette, hogy megnézi magának ezt a tengeri úszást. Így hónapokkal azelőtt már ment a tervezgetés, míg majdnem közbeszólt a műtétem. De már felépültem annyira, hogy autóba mertem ülni ilyen hosszú távra is. Így a csapat készen állt a nyaralással egybekötött maratonra. Zoli; nővérem, Tündi; unokahúgom, Panka; unokanővérem, Zsófi és Én.

  4-én hajnal 2-kor indultunk itthonról Pest és Letenye érintésével, végig autópályán. Akalandos út során egy csúnya defekttel is megharcoltunk, de bírja elvira. Nem úgy, mint a hegyeket. Szegény autó hármasban is csak 40-50-nel tudott felfele kapaszkodni. De a horvát hegyek meg is terhelik az autókat. Vagy két tucat alagúton mentünk át és számtalan viadukton. Olyan az időjárás a hegyekben, hogy az alagút előtt jó idő van; akkor a végén kijössz és köd, meg eső; majd újabb alagút és szikrázó napsütés. Na, egyszercsak dél körül előbukkant a végtelen kékség a hegyek közül. Leírhatatlan annak, aki még nem látta. Innen még vagy kétóra volt az út Porecig.
  Odaérve előkaptuk a nagy angoltudásunkat és egy turisztikai irodában eligazítást kértünk, hogy hol is van a szállásunk, majd úgy egy órás keresgélés után meg is találtuk. Miután bepakoltunk az apartmanba, természetesen lementünk a tengerpartra és megismerkedtem én is és Panka is a tengernek. Első dolgom volt, hogy kipróbáljam, mennyire sós. Hát nagyon, de egy új, csodálatos dolgot ismertem meg így és mivel nem fürödhettem még, mert friss volt a seb, így a "nyalogatás" maradt. :D Esténként mindig az óvárosban sétáltunk és nézegettük a gyönyörű épületeket, kirakatokat, a naplementét és az esti fényeket. Estére mindig hullafáradtak voltunk, de még fel kellett mennünk az emelkedőn az apartmanhoz. A bolti árakhoz csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy ők még nem is csatlakoztak az EU-hoz, mégis háromszor annyiba kerül minden, mint nálunk és háromszor is olyan jól keresnek, mint mi. Mindegy, az alapvető dolgokon kívül nem is vettünk semmi mást. A második napon volt az úszás, ahol zoli 5km-t, Zsófi 1,5km-t teljesített. Persze esténként egy kis sörözés még belefért azért. A harmadik nap reggel 8 körül indultunk vissza. A visszaúton már semmi érdekes nem történt. Mao-ra érve Keszthelyen megettünk egy-egy pizzát és délután 5-re értünk haza.

 

További képek:

Zoli és Én

A sirály (Jonathan)

Az óváros sétánya - itt az első délután a víz kicsapott a sétáló emberekre. Félelmetes ereje volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://danny1988.blog.hu/api/trackback/id/tr241672398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása