Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

HTML

Dannyblog

Sziasztok! Úgy érzem itt az ideje, hogy leírjam, mik történnek/tek velem az életem során. Amikor történik velem valami érdekes, vagy csak úgy unatkozom, akkor beszámolok róla, vagy csak válaszolgatok. Egy-egy régebbi történetemet is olvashatjátok majd itt. Welcome to my world, bitch!

Friss topikok

Linkblog

Szombat-Vasárnap

2009.06.07. 18:00 | Danny Pilot | 1 komment

Sziasztok. Hát a saját blogom után a Kingsnek is csináltam egy blogot, ahol figyelemmel lehet követni a fordítás állását, ismertetőt tartalmaz a sorozatról és ha tudok, legfrisebb hírekkel is szolgálok róla. :D


Tegnap, mint írtam szülinapi bulin voltam Sziksóstón, de most, mint sofőr voltam, úgyhogy pia nuku. De jó is volt így, legalább vezettem. Sőt még egy BMW-t is. COOL. Tudjátok: " 'kibe vér van" :) Amúgy fél 12-re értünk haza, aztán betoltam két sört kb. 5-10 perc alatt.

Hát a mai forma 1 is ratyi volt, nem sok minden történt, picit bele is aludtam, áhhh. Mikor támad már fel a Ferrari, a McLaren, a BMW, a Renault?????? És megint Button... 7ből 6szor. Ez nem semmi teljesítmény azért. Addig is, míg nincsenek a nagyok, hajrá Vettel és Webber!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://danny1988.blog.hu/api/trackback/id/tr171169660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p0rkolt 2009.06.08. 20:15:45

soriról...javítsd ki!:D
süti beállítások módosítása