Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

HTML

Dannyblog

Sziasztok! Úgy érzem itt az ideje, hogy leírjam, mik történnek/tek velem az életem során. Amikor történik velem valami érdekes, vagy csak úgy unatkozom, akkor beszámolok róla, vagy csak válaszolgatok. Egy-egy régebbi történetemet is olvashatjátok majd itt. Welcome to my world, bitch!

Friss topikok

Linkblog

2009 július -

2010.01.14. 12:32 | Danny Pilot | Szólj hozzá!

 Na sziasztok, igazán régen írtam már nektek bármit is. Itt az ideje, hogy beszámoljak arról, mi is történt velem a nyár óta.

Nyaralás a tengerparton, Edda koncert Szegeden, meggyógyulásom, suli, élet, új fordításaim, jövő (esetleges tavaszi osztálytalálkozó), minden.

Hát lássuk, szép lassan...
Ugye ott hagytam abba az írást, még a verőféres napsütésben, hogy túljutottam a rám legnagyobb hatású dologgal, ami azért változtat az emberen. Ha valaki nem tudná, akkor elmondom, szívműtétem volt, műbillentyűt kaptam, mert velem született billentyűszűkületem volt. Most az új billentyűvel remélem nagyon messzire el tudom kerülni a sebészeti klinikát.

Valahogy sokkal komolyabb dolgok érdekelnek, mint eddig. Ezzel nem foglalkozok sokat, a barátok, a család, a jövőm, a világ dolgai sokkal fontosabbak, mint a sok hülyeség.
Azért ez az egy hónap nem volt egy egyszerű időszak. Sokat gondolkoztam (volt rá időm), próbáltam elterelni a figyelmemet amennyire tudtam, hogy hol vagyok. Viszont vannak jó dolgok is, már be tudok venni egyszerre több tablettát is, megtanultam víz nélkül bevenni a gyógyszert. :) Már szinte fel sem veszem, ha megszúrnak a vérvétel miatt. (jah, úgy könnyű, hogy az első héten mindennap, a második-negyedik héten 3-4 naponta szúrnak meg. Most pedig havonta egyszer járok vérvételre.) A vérvétel alapján szedem a syncumart, amivel higítom a vérem.

Itt ragadom meg az alkalmat és üdvözlöm azokat, akikkel együtt feküdtem Szegeden és Deszken is és jó egészséget kívánok nekik. (Hátha rábukkan erre valaki.)

Augusztus elején zökkentem vissza a mozgalmas világba. Így le is zárom ezt a dolgot, mert nem ezzel szeretném kitölteni a sorokat. A továbbiakban az ősz eseményeiből válogatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://danny1988.blog.hu/api/trackback/id/tr661671661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása