Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

HTML

Dannyblog

Sziasztok! Úgy érzem itt az ideje, hogy leírjam, mik történnek/tek velem az életem során. Amikor történik velem valami érdekes, vagy csak úgy unatkozom, akkor beszámolok róla, vagy csak válaszolgatok. Egy-egy régebbi történetemet is olvashatjátok majd itt. Welcome to my world, bitch!

Friss topikok

Linkblog

2010.05.24.

2010.05.24. 17:25 | Danny Pilot | Szólj hozzá!

21-én délután fél 5-kor kezdődött (fél 4-kor, mint később kiderült) a ballagás amire biciklivel mentem. Mire vége lett eleredt az eső, nem kissé. Ezért kimentem Sfalvára és ott maradtam aznap. (Jah azóta ment otthon a gépem és volt nyitva az ablak, mert még úgy volt, hogy visszajövök) A másnapi bulira a hozott 50 literes hordó sört meg kellett már ezen a napon kezdeni, a hab és a hőmérséklet beállítása miatt. :D Másnap a ballagási bulira készülődve a takarítás, a tereprendezésé volt a főszerep. Bográcsot is elővettük, és hát hogyne, sörrel indítottuk a bulit, aminek a negyede/fele elfolyt a buli végére, így az is kiszáradt. Közben főtt a pörkölt, majd ennek elkészültekor a sütésé lett a főszerep. Ekkor jöttem én, és csirkét sütöttem tárcsán, majd még halat is. Közben még pálinka és vörösbor is került elő. Nem semmi. Este meg meccs, mi? Hát, aki bírta az fennmaradt velem és megnéztük, hát grat. az Internek, hogy most mi volt a Bayernnel, meg előtte a Barcával? Mert rendes körülmények között egyiket sem verte volna meg, azt azért tisztázzuk. Ez van. De megvan a bajnoki és a német kupa, a Chelsea-nek meg az FA-kupa és a bajnoki. Ez egy jó év volt. Végre.

Így a két nap után jöhetett egy kis pihenés. TV-nézés kis rendrakással és mosogatással. Még megittuk a maradék alkoholmentes söröket :D de tényleg és pihentünk tovább. Este sem kellett altatni, ment magától.

Ma pedig Zolival, a 19-én vásárolt bringájával elmentünk biciklizni, (lenéztünk az Orchideás-tavakhoz) ha már ott volt az enyém is. Egészséges életmód - hát persze.
Most pedig felhívom az én gyönyörű unokahúgomat, mert névnapja van. :) ...
Megtörtént, nemsokára megy buliba.

Holnap visszük vissza a sört zsombóra, hozom vissza a bringát szegedre. Csütörtökön kémia vizsga, tanulni kéne. Pénteken pedig irány görögország. :) Már alig várom.

A bejegyzés trackback címe:

https://danny1988.blog.hu/api/trackback/id/tr372028028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása