Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

HTML

Dannyblog

Sziasztok! Úgy érzem itt az ideje, hogy leírjam, mik történnek/tek velem az életem során. Amikor történik velem valami érdekes, vagy csak úgy unatkozom, akkor beszámolok róla, vagy csak válaszolgatok. Egy-egy régebbi történetemet is olvashatjátok majd itt. Welcome to my world, bitch!

Friss topikok

Linkblog

műtét elhalasztva 7.-re.

2009.06.28. 22:36 | Danny Pilot | Szólj hozzá!

Családi dolgok miatt elhalasztottam a műtétet 7.-ére, így akkor fogok bemenni.

Tegnap horgászversenyen voltam, Sándorfalván, ahol 4. helyen végeztem. 3 pontyot fogtam és 4.40 kg tömegük lett. A tavalyi fogásom most első helyet ért volna. Az akkor 3. helyre elegendő 7.40 kg az első helyre repített volna most. Nem baj, majd jövőre. De jó volt megint "nagy" halakat fogni. íDélután jól meg is ünnepeltük a jó fogást egy kis sörrel, barack befőzés közben.

Pénteken délután meglátogattam unokahúgomékat. Nem semmi helyen laknak, szép nagy házban, nagy udvarral. Lesz külön szobája is az emeleten. Nagyon szép lett a bizonyítványa, örülök, hogy így összeszedte magát. Büszke vagyok rá. Remélem sikerülnek a céljai.

A bejegyzés trackback címe:

https://danny1988.blog.hu/api/trackback/id/tr671214472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása